Maandelijkse archieven: november 2021

Prijzencircus voor HRTech bij Deloitte Fast50 en de Main Software 50

Update 1 december

Deloitte Fast50 België – 2021 met weer ProUnity aan kop

De groei bij de Belgische scale-up ProUnity zit er ook afgelopen jaar nog goed in. Zo goed dat zij voor het tweede jaar op rij, met ruim 8.000% groei, de Deloitte Technology Fast50 bij de zuiderburen wonnen met hun platform voor het beter inhuren van externe medewerkers.

In Nederland

Hoewel lijstjes en prijsuitreikingen altijd afhangen van wie zich daarvoor inschrijft is het toch ieder jaar weer leuk om te kijken wie er in die lijstjes staat. Vorig jaar zagen we bij Main maar liefst 8 #HRTech partijen in de lijst, en dit jaar maar liefst 9, maar wel een aantal anderen. Bij Deloitte zagen we vorige jaar 5 #HRTech partijen en dit jaar weer, deels dezelfde.

Deloitte Fast50 Nederland – 2021

Deloitte50_AIHRBij Deloitte hebben ze deze prijsuitreiking in vele landen om zo lokaal het aanstormend technologie talent te stimuleren. En dit jaar viel de online HR opleider AIHR, met hier links op de foto oprichters Erik van Vulpen en rechts Nando Steenhuis, hoog in de prijzen met een mooie tweede plaats na Otrium, een online modewinkel. AIHR biedt online opleidingen voor HR professionals aan, in het Engels, dus zeer internationaal schaalbaar en ondertussen is de VS hun grootste markt.

Naast AIHR zien we de volgende HRTech partijen ook nog in de lijst van dit jaar terug:

2 – AIHR | Academy to Innovate HR, nieuw op de lijst, met maar liefst 2752% groei afgelopen jaar

22 – Easygenerator, nieuw op de lijst, voor het maken van digitale leeroplossingen

24 – Crunchr, nieuw op de lijst, een HR Analytics oplossing

26 – Recruitee, vorig jaar op 9, met hun recruitment oplossing

28 – M|ployee, vorig jaar op 48, een Core HR en Recruitment oplossing

Dus weer 5 partijen, waarvan 3 nieuwe en dus 3 die we dit jaar niet meer terugzien, Jellow, Studytube en Wyzetalk.

Main Software 50 – 2021 editie

Alweer voor het tiende jaar organiseert software investeringsmaatschappij Main Capital deze prijsuitreiking. Vorig jaar stond Textkernel nog op 3, dit jaar eindigden ze dus bovenaan, gefeliciteerd! Van de hele lijst bij Main zetten we deze #HRTech spelers in het zonnetje en je vind ze allemaal al terug in onze HRTech Arena:

1 – Textkernel, vorig jaar op 3, voor cv structureren en matchen

24 – Appical, terug na 2019, voor onboarding

30 – Nétive, nieuw op de lijst, voor inhuur van allerlei vormen van flexibel talent

36 – Coachview, nieuw op de lijst, een coaching oplossing zoals de naam doet vermoeden

39 – Speakap, vorig jaar op 30, voor mobiele communicatie en meer tussen medewerkers

42 – Hireserve, nieuw, recruitmentsysteem, nu ondertussen met de nieuwe naam Ubeeo

43 – m|ployee, nieuw op de lijst met een hele hr suite oplossing

44 – Tamigo, nieuw op de lijst, met een workforce planning tool

49 – Validata, partner van HRTech Review, nieuw op de lijst, voor achtergrond screening

Dat zijn maar liefst 7 nieuwe partijen, en 6 #HRTech partijen die er dit jaar niet meer opstaan.

Daarnaast was dit jaar de Main Accelerator Award voor flexplatform Tigris, voor het best presterende bedrijf jonger dan 5 jaar en met een omzet van minder dan 1 miljoen euro. Tigris, dat software voor de flexbranche ontwikkelt, wist in 2020 met 14 medewerkers de omzet te verdubbelen en heeft als ambitie om de flexbranche van binnenuit te veranderen.

Wie o wie zullen we volgend jaar in november zien op het podium… Inschrijven voor volgend jaar kan alweer bij beide partijen.

 

Geplaatst in Innovatie | Tags | Reacties uitgeschakeld voor Prijzencircus voor HRTech bij Deloitte Fast50 en de Main Software 50

Wat wil je vandaag leren? Cornerstone Xplor weet hét en heeft hét.

In tegenstelling tot traditionele Learning Experience Platforms (LXP) of vergelijkbare toepassingen voor de verschillende onderdelen van het groeitraject van mensen, is Cornerstone Xplor de eerste toepassing die álle elementen van de groei van mensen samenbrengt – door gebruik te maken van de haast eindeloze mogelijkheden voor talentbeheer, workflows, AI-gegevens en -inzichten die aan de basis liggen van wat Cornerstone doet. Hierdoor zijn talent leaders in staat om hun mensen op hun eigen niveau in hun ontwikkeling aan te spreken, met een sterk geïndividualiseerde en volledig verbonden groei-ervaring. 

Skills & Assessments Seminar  Michel GeurtsWe spraken over de lancering van Xplor met Michel Geurts, Regional Vice President Cornerstone Benelux: “Er is behoefte aan een ervaringsplatform waar werknemers door hun carrière kunnen navigeren afhankelijk van de fase waarin ze zitten. Hypergepersonaliseerd leren noemen we dat bij Cornerstone – de learning journey precies afstemmen op wat een werknemer nodig heeft, wánneer en waar hij het nodig heeft.”

Werknemer heeft de regie

Dat vraagt om een nieuwe manier van kijken naar learning en development bij werknemers. Michel: “Organisaties die mensen willen betrekken en hen willen inspireren tot succes moeten hun unieke vaardigheden, drijfveren en interesses begrijpen. Daarom geven we de werknemer zelf de regie over zijn of haar eigen leer- en ontwikkeltraject. Daarnaast biedt Cornerstone Xplor niet alleen werkgerelateerde leermodules maar ook content die past bij de interesses van werknemers.”

Daarmee stappen ze af van het ‘transactionele model’ waarbij van bovenaf gedicteerd wordt wat de werknemer moet leren. Michel: “Ook wij begonnen twintig jaar geleden ook met het ‘uitserveren’ van leermodules die een werknemer ‘moest’ volgen om zijn job uit te kunnen voeren. We weten nu hoe belangrijk het is dat wat we aanbieden echt gezien wordt als waardevol en dat werknemers merken dat het direct waarde toevoegt aan hun loopbaan en aspiratie, en niet omdat HR of het management dat verplicht.

Leren in flow of work

Michel: “Wij geloven er bovendien sterk in dat je content moet aanbieden op het moment dat het relevant is voor de werknemer. In nuggets, dus kort en krachtige trainingen van ‘binge-waardige’ inhoud. Dat is een krachtige manier van kennisoverdracht. Daarnaast maakt het nogal een verschil of een medewerker actief op zoek moet gaan naar een opleiding of als diezelfde module in de flow of work wordt aangeboden precies wanneer het relevant is. Als je nu iets leert wat je pas over drie of zes maanden nodig hebt is het leerfeffect weg. Een voorbeeld: wij voeren dit gesprek nu in Microsoft Teams. Met Cornerstone Xplor kun je vanuit Teams direct doorlinken naar wat je op dat moment wilt leren.”  

SKills profile

Skills de belangrijkste assets van organisatie

Cornerstone Xplor wordt ondersteund door de deep learning en talentmatching van Cornerstone Skills Graph, verse en automatisch gecureerde content en zelflerende AI. De Cornerstone Xplor-ervaring biedt talent leaders de mogelijkheid gepersonaliseerde, afgestemde en boeiende leerervaringen op grote schaal leveren aan werknemers.

De AI engine zoekt het internet af en detecteert automatisch vaardigheden uit verschillende bronnen (functietitels, trainingen, vacatures).

Deze open en dynamische ‘capaciteitenbank’ met meer dan 53.000 unieke vaardigheden integreert continu nieuwe skills die op de markt komen en gaat dus mee met de dynamiek en trends in het werk. Dankzij het zelflerende element wordt de skills engine continu gevoed met nieuwe data. 

Skills_ratingMichel: “Je hoeft als organisatie dus niet meer een volledig skillsprofiel te bouwen voor elke rol in jouw organisatie. Dat doet Cornerstone Xplor. Dit geeft medewerkers, HR-managers en talent leaders inzichten die ze voorheen niet hadden. Cornerstone Xplor helpt bij één van de grootste uitdagingen voor organisaties op dit moment: het laat zien welke skills in de organisatie zijn. Waar een ‘gap’ in vaardigheden zit, wie moet je nog moet binnenhalen en wie je kunt trainen.”

Door de pandemie is de ontwikkeling van hypergepersonaliseerd leren in een stroomversnelling geraakt. Michel: “Het thuiswerken moet ondersteund worden door systemen. Wij zagen tijdens de lockdown dat ook onze systemen op dat moment ver genoeg waren en toen veel intensiever gebruikt werden. Mensen hebben nu andere verwachtingen van learning tools en hoe ze die kunnen gebruiken.”

Lees ook: Cornerstone lanceert Cornerstone Xplor om ‘Back to Human’-strategie te faciliteren

Social_eBook-Lighthouse-Research-NL-1200x512

Meer informatie over Cornerstone Xplor vind je hier

De businesscase voor vaardigheidsintelligentie

Vaardigheidsintelligentie biedt bedrijven de mogelijkheid hun talent beter te begrijpen, te ontwikkelen en toe te wijzen om op dynamische wijze aan de behoeften van de organisatie te voldoen. In dit Lighthouse Research & Advisory-rapport, gebaseerd op een onderzoek onder meer dan 1.000 werkgevers en duizenden werknemers, ontdekt u:

  • het concept vaardigheidsintelligentie
  • hoe AI centraal staat bij deze initiatieven
  • de usecases en toepassingen van vaardigheidsintelligentie

Download nu het rapport om erachter te komen hoe AI en vaardigheidsintelligentie uw organisatie kunnen helpen om meer inzicht in bedrijfsactiviteiten te krijgen, voorspellingen te doen en effectief te reageren op dynamische marktveranderingen.

Geplaatst in Innovatie | Tags | Reacties uitgeschakeld voor Wat wil je vandaag leren? Cornerstone Xplor weet hét en heeft hét.

De explosieve groei in coaching: niet alleen meer bij problemen

linkedin-sales-solutions-W3Jl3jREpDY-unsplash

Welzijn verbeteren

Door de veranderende wereld van werk maken bepaalde sectoren een explosieve groei door. Sommige sectoren doen dat ook nog eens dankzij HRTech die het beste van meerdere werelden combineert. Dat schrijft HR-goeroe Josh Bersin op zijn blog. Met name de coaching sector profiteert van de toegenomen focus op talentontwikkeling, skills en vooral het welzijn van werkenden.

Laten we een aantal voorbeelden van techbedrijven erbij pakken. BetterUp, met een waardering van ruim 4,5 miljard euro. Groeiende bedrijven als SpringHealth (therapeutische coaching), CoachHub en Torch doen het ook geweldig.

In onze eigen #HRTech Arena vind je meer lokale partijen als Coachview, SparkUs, MoovOne en Inuka Coaching.

Vroeger alleen voor de happy few

Welzijnsprogramma’s, coaching, ontwikkeling, en leiderschapscoaching zijn allemaal met elkaar verbonden, schrijft Bersin. Hij neemt het bedrijf Chevron als voorbeeld.  Vóór het gebruik van coaching kregen managers sporadische leiderschapsontwikkelingstraining en velen van hen hadden moeite om te leren leidinggeven. Externe krachten en werkenden probeerden op eigen kracht “met stress om te leren gaan”. De strategie voor welzijn was vooral gericht op directieleden, en de trainingen werden puur gezien als tijdelijke programma’s en aan de hand van het gebruik werden resultaten gemeten.

Coaching goed voor ieders ontwikkeling

Vervolgens werd BetterUp in de arm genomen, een tool die ontwikkeling, coaching, beoordeling en carrièregroei integreert en samenbrengt. Meerdere departementen betaalden samen de aankoop van de tool, meerdere departementen halen voordeel uit de resultaten. En resultaten zijn er: Sinds de start van het programma in juli van 2020 hebben meer dan 1.200 Chevron leiders gepersonaliseerde ontwikkelingstraining. 94% van deze leiders sprak met Bersin over het traject en gaf aan dat “coaching hen effectiever maakte in hun werk”.

Bij Chevron ging men vervolgens verder in het coaching programma. Via een nieuw programma, Coaching Circles genaamd, konden Chevron-leiders samenkomen in kleine groepen om te discussiëren en te leren via door experts gefaciliteerde discussies. Dat deden ze met collega’s van over de hele wereld! Deze programma’s hebben nu meer dan 3.000 Chevron-leiders in 15 talen kunnen helpen.

Meer dialoog tussen managers en werkenden

Deze programma’s pakten niet alleen positief uit voor de leiders zelf: bij Chevron was er na deze programma’s sprake van een meer erkenning voor werknemers, meer oplossingsgericht werken en een betere strategische planning. Dankzij de coaching programma’s zijn er daarnaast stappen gezet op het gebied van performance management, iets wat Chevron goed kan gebruiken nu de hele energie-industrie grote veranderingen doormaakt.

De casestudie van Chevron toont volgens Bersin aan hoe welzijn op werk in de loop der jaren is veranderd. Van gezondheids- en woonfaciliteiten voor werkenden tijdens de industriële revolutie, tot een “gezonde ervaring” voor werkenden vandaag de dag. HR-tools spelen hierop in en brengen betrokkenheid, ontwikkeling, job design en coaching samen in één geïntegreerde visie. Het resultaat is coaching op basis van AI, en een groot aantal digitale gezondheidsprogramma’s. Het is een nieuwe focus op “de hele persoon”.  

Waardering voor iedereen

Als er één ding is dat we van de pandemie hebben geleerd, dan is het wel over de “onblusbare kracht van de menselijke geest”. Als we mensen de juiste steun en een veilige omgeving bieden, doen ze fantastische dingen voor de organisatie. Beschouw al je HR-programma’s als investeringen in de “hele persoon” op het werk. Het zal zich vele malen terugbetalen.

{cta_arena kop=”Alle HRTech aanbieders op een rij” tekst=”Ben jij op zoek naar passenden en innovatieve #HRTech oplossingen? Gebruik dan onze HRTech Arena. Hierin vind je alle aanbieders per domein.” knop=”Bekijk de HRTech Arena” link=”/hrtech-arena” plaatje=”/uploads/Kennisbank/HRTech-Arena-150×150.png” ctaclass=”cta_arena”}

Geplaatst in Innovatie | Tags | Reacties uitgeschakeld voor De explosieve groei in coaching: niet alleen meer bij problemen

Het nieuwste Cloud HR 9-Grid van Fosway rapport: veranderingen door de pandemie zetten door

De COVID-19 pandemie heeft geleid tot tektonische verschuivingen binnen organisatie en in waar, wanneer en hoe mensen werken. De opening van het Cloud HR 9-Grid rapport van dit jaar door Fosway laat er geen misverstand over bestaan. De wereld van werk, en de rol van HR daarin, is veranderd. Dit bleek ook al uit het rapport van afgelopen jaar, toen Fosway aangaf dat de door de pandemie veroorzaakte veranderingen al eerder ingezet hadden moeten worden door organisaties.

2021-Fosway-9-Grid-Cloud-HR-1024x767

Nu schrijft Fosway dat men verder is: HR-strategieën zijn aangepast om werkenden te betrekken, ondersteunen en te verzorgen. Een succesvolle organisatie is nu een organisatie met een betrokken personeelsbestand. Maar, zo schrijft Fosway, we staan nog maar aan het begin. De bredere gevolgen van de pandemie, voor hybride werken, voor toeleveringsketens en voor grensoverschrijdend werken, zullen leiden tot aanzienlijke verschuivingen in bedrijfsmodellen en werkenden. Verdere schokgolven – verder dan automatisering, digitalisering en een wereldwijde pandemie – zijn onvermijdelijk. En, vanwege klimaatverandering en hoe de industrie zich moet aanpassen, moet HR zich nu al voorbereiden op een volgende ontwrichting.

Maar eerst een stap terug, om de nieuwe ontwikkelingen volgens het onderzoek van Fosway nader te kunnen verklaren. HR-processen waren lange tijd traag en frustrerend voor alle betrokkenen – werkende, manager en HR-professional. Of het nu ging om goedkeuringsaanvragen die in de inbox van een manager lagen te rotten, of rapporten die HR weken in beslag nam om af te leveren, HR ging niet om “experience”. Men wilde dit wel veranderen, maar pas door de pandemie is het leveren van een overtuigende people experience van cruciaal belang geworden. HR-teams moeten de tools die zij aan werkenden bieden personaliseren.

Behoefte aan transformationele HR

Uit het onderzoek van Fosway blijkt dat ongeveer 65% van organisaties in Europa, Afrika en het Midden-Oosten momenteel werkt met een ‘zeer gestandaardiseerde’ HR-kern. Maar ondanks de druk van IT om HR te consolideren in een enkele HCM-suite, blijft de harde realiteit dat HR niet draait om enkelvoudige systemen. Voor Europese organisaties vergroot de noodzaak om in veel landen actief te zijn, met de bijbehorende complexiteit op het gebied van werkgelegenheid en bijbehorende salarissen, de complexiteit en fragmentatie van HR. Dus zelfs organisaties met een gestandaardiseerde HR-kern moeten nog steeds een complex web van verschillende HR-systemen en -processen met elkaar verbinden om te kunnen functioneren. Een one-size-fits-all HCM-suite bestaat niet zonder aanzienlijke compromissen. Waar transactionele processen van oudsher de investeringen in systemen domineerden, is de balans duidelijk aan het verschuiven en komen transformationele HR-onderwerpen op de voorgrond te staan.

Als gevolg daarvan moeten HR-ecosystemen ook meer transformationeel worden – dat wil zeggen in staat zijn om het personeelsbestand, de vaardigheden waarover werkenden beschikken en de manier waarop werkenden worden ingezet te transformeren. Talent is momenteel een relevant thema voor iedereen, net als het blijven betrekken en effectief ondersteunen van werkenden, ongeacht hun rol en locatie. HCM-suites zullen een sterke basis blijven vormen, maar ze zijn nooit het enige antwoord.

{cta_arena kop=”Whitepaper: Hoe kies je een tool?” tekst=”Ben jij op zoek naar geschikte #HRTech tools, maar weet je niet waar te beginnen? Ontdek hoe je de juiste tool selecteert met dit whitepaper.” knop=”Whitepaper downloaden” link=”https://www.hrtechreview.nl/index.php?page=kennisbank&kid=164″ plaatje=”/uploads/Kennisbank/robotje_nieuwsbrief%20150×150.gif” ctaclass=”cta_whitepaper”}

Vaardigheden van werkenden binnen organisaties

Vaardigheden (skills) en de ontwikkeling ervan zijn altijd belangrijk geweest, maar door de pandemie wordt hier meer aandacht aan gegeven. Of het nu gaat om de behoefte aan herscholing en bijscholing van de post-pandemische beroepsbevolking, de noodzaak om grote aantallen sollicitanten beter te filteren bij de werving, of de potentiële productiviteitswinst bij de verdeling van werk via talentmarktplaatsen, vaardigheden staan in elk vraagstuk centraal. Maar vanuit het perspectief van HR-systemen, zijn vaardigheden werkelijk overal aanwezig? Het antwoord is nee – of in ieder geval nog niet. Vaardigheden maken deel uit van de roadmap voor alle strategische leiders, maar ondanks de hype zijn veel leveranciers nog steeds niet verder dan basisvaardigheden van taggen en filteren.

In het middensegment hebben veel leveranciers zich nog helemaal niet op vaardigheden gericht. En voor degenen die vaardigheden hebben omarmd, zijn er nog steeds veel belangrijke valkuilen. De meeste leveranciers zien zichzelf als een recorder van vaardigheden, maar niet als een actieve sharer. De meeste willen hun eigen AI gebruiken om de taxonomie van vaardigheden op te bouwen, maar missen belangrijke delen van de dataset die nodig is om echt inzicht te krijgen in vaardigheden en hoe ze worden gebruikt op de werkvloer. Veel HR-tools hebben wel een vaardigheidstaxonomie, maar missen het concept van bekwaamheid in die vaardigheden – iets wat cruciaal is voor wie nieuwe stappen wil zetten bij invulling van banen, intern of extern. Zelfs toonaangevende leveranciers hebben slechts gedeeltelijke oplossingen en kampen met beperkingen.

Spelers toegevoegd en vervangen:

Enkele waardevolle HR-tools zijn toegevoegd aan de 2021 9-GridTM voor Cloud HR:

  • IRIS – een leverancier van HCM Suite
  • Kallidus – een leverancier van Talent Suite, die onlangs Sapling, een People Operations Platform, heeft overgenomen
  • WorkForce Software – een gespecialiseerde leverancier van Workforce Management

Enkele andere HR-tools zijn verwijderd of vervangen:

  • Jacando, omdat zij niet voldeden aan de inclusiecriteria
  • Kronos (Workforce Ready), is vervangen door UKG Ready (UKG) na de fusie tussen Kronos en Ultimate Software
  • PeopleDoc, is vervangen door UKG HR Service Delivery (UKG HRSD) als gevolg van de fusie tussen Kronos en Ultimate Software
  • Zendesk, aangezien zij niet voldeden aan de inclusiecriteria
Geplaatst in Branche, Innovatie | Tags , | Reacties uitgeschakeld voor Het nieuwste Cloud HR 9-Grid van Fosway rapport: veranderingen door de pandemie zetten door

Cornerstone lanceert Cornerstone Xplor om ‘Back to Human’-strategie te faciliteren

CSOD newDe Cornerstone Xplor-ervaring stelt de huidige generatie talent leaders in staat om hun mensen op hun eigen niveau in hun ontwikkeling aan te spreken, met een sterk geïndividualiseerde en volledig verbonden groei-ervaring. Dit alles is mogelijk dankzij door Cornerstone’s deep learning- en talentmogelijkheden, de innovatieve Cornerstone Skills Graph, relevante en automatisch gecureerde content delivery en zelflerende AI.

Volgens een recent McKinsey-rapport hebben HR-leiders altijd moeite moeten doen om kosten te verlagen, processen te optimaliseren en nieuwe technologieën toe te passen op hun bestaande HR-modellen. Maar de COVID-19-pandemie – die de behoefte van werknemers aan fysieke en mentale gezondheid heeft vergroot en de zorgen over de maatschappelijke impact van een bedrijf verhoogd – laat zien hoe eerdere prioriteiten ervoor hebben gezorgd dat HR de menselijke maat uit het oog verloor. Veel CHRO’s staan nu te popelen om over te stappen op een ‘back to human’-model, dat zich opnieuw richt op de mensen achter de werknemer en de werknemerservaring op een meer gerichte, dynamische manier neerzet.

“Vandaag de dag zijn bedrijven druk bezig om wereldwijd werknemers te trainen, bij te scholen en te herscholen, maar om dit goed te doen moeten ze veel verschillende systemen integreren”, zegt Josh Bersin, Global Industry Analyst en CEO van The Josh Bersin Company. “Cornerstone Xplor heeft de potentie om de hele HR Tech-markt te veranderen door eigenschappen van learning experience platforms, talentmarkten, carrièrepaden en geavanceerde vaardighedentechnologie samen te voegen in één systeem.”

Lees ook: Wat wil je vandaag leren? Cornerstone Xplor weet hét en heeft hét.

In tegenstelling tot traditionele Learning Experience Platforms (LXP) of vergelijkbare applicaties die zijn ontworpen om verschillende elementen van het groeitraject van mensen in afzonderlijke applicaties te vervatten, is Cornerstone Xplor de eerste toepassing die elk element van de groei van mensen naar één enkele bestemming brengt — en dit door gebruik te maken van de haast eindeloze mogelijkheden voor talentbeheer, workflows, AI-gegevens en -inzichten die aan de basis liggen van wat Cornerstone doet. Door deze innovatie kunnen talent leaders hun mensen een moderne, boeiende en individuele ervaring bieden, die gebruikmaakt van de investeringen die ze al hebben gedaan en die volledig is afgestemd op hun organisatiedoelen, waaronder:

End-to-End Skills Alignment

Met Cornerstone Xplor kunnen mensen selecteren welke vaardigheden ze bezitten, aan welke ze willen werken en zelfs met welke ze niets willen doen. Die informatie wordt gebruikt om nieuwe leermogelijkheden en de meest relevante inhoud te analyseren en aan te bieden, individuen in contact te brengen met mentoren en experts, hen te betrekken bij praktijkgemeenschappen en automatisch potentiële loopbaantrajecten binnen de organisatie uit te werken. Zodra bestaande vaardigheden in kaart zijn gebracht en nieuwe vaardigheden zijn aangeleerd, kunnen talent leaders eenvoudig skill pools opbouwen en visualiseren, experts aanwijzen en hen nieuwe kansen bieden om te groeien op een manier die zowel de transformatie van de organisatie ondersteunt als de impliciete vooroordelen bij die beslissingen wegneemt.

Scalable Self-Driven Development

Cornerstone Xplor levert sterk geïndividualiseerde en autonome ervaringen op voor elke gebruiker, omdat de toepassing in wezen wordt aangedreven door de persoon zelf: door zijn interesses, voorkeuren, gedrag, vaardigheden, werkervaringen en doelen. Dankzij AI vertaalt Cornerstone Xplor informatie over mensen, inhoud en vaardigheden naar gepersonaliseerde leer- en vaardigheidstrajecten, naar de meest relevante en nuttige leerstof op het moment dat die nodig is en naar nieuwe connecties, mentoren en loopbaantrajecten. Hierdoor behoudt elke gebruiker regie over zijn eigen ontwikkelingstraject en kunnen talent leaders met het grootste gemak gepersonaliseerde, afgestemde en boeiende leerervaringen op grote schaal leveren.

Talent Marketplace

Interne mobiliteit hangt af van ervaringen en vaardigheden, en daarmee verkeert Cornerstone Xplor in een unieke positie om de belofte van een moderne talentenmarkt waar te maken. Cornerstone Xplor creëert niet alleen een ervaring voor het ontwikkelen van vaardigheden, maar stelt mensen ook in staat om die vaardigheden te matchen en te verbinden met potentiële nieuwe carrières en met een gepersonaliseerde ‘marktplaats’ van mentoren, banen en projecten. Dit stelt iedereen in staat proactief een pad te volgen dat zijn eigen groeiambities versnelt, terwijl het organisaties helpt om de vaak verborgen expertise en vaardigheden binnen hun organisatie te ontsluiten en de noodzaak van een constante zoektocht naar extern talent te verminderen. Met zijn langetermijnplannen wil Cornerstone Xplor onder meer mensen in staat stellen hun vaardigheden en ambities te promoten en talent leaders in faciliteren om het zoeken, aannemen, inwerken en verplaatsen van mensen van functie naar functie te managen.

Xplor-1700x1000

“Onze klanten vertrouwen op Cornerstone voor een menselijkere benadering van hun people experience. Tegelijkertijd moeten ze ervoor zorgen dat hun bedrijven klaar zijn voor transformatie en voor de vaardigheden en carrières van morgen”, zegt Phil Saunders, CEO van Cornerstone. “Onze visie voor een nieuw system of work moet onze klanten en hun mensen helpen samen deze veranderende werkdynamiek het hoofd te bieden. Cornerstone Xplor is een belangrijk onderdeel van die visie. Mensen kunnen hun eigen unieke, persoonlijke groei-ervaring creëren, en talent leaders kunnen beschikken over een personeelsbestand van medewerkers die op één lijn liggen qua doel en succes.”

Aanvullende informatie

Lees het complete persbericht.

Cornerstone Xplor is beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Cornerstone-klanten. Nieuwe en bestaande Saba Software-klanten kunnen het nieuwe product eind 2021 gebruiken.

Het bedrijf zal meer informatie delen over Cornerstone Xplor tijdens zijn jaarlijkse klant- en partnerevenement Cornerstone Convergence, dat plaatsvindt op 16 en 17 november 2021. Om deel te nemen aan het aanvullende virtuele evenement, kunt u zich registreren.

Over Cornerstone

Cornerstone is de drijver achter het toekomstbestendig maken van het personeel van de toekomst, met adaptieve HR-oplossingen die ontwikkeld zijn om technologie, data en content bijeen te brengen, en een inspiratie te zijn binnen de werkomgeving die gericht is op groei, wendbaarheid en succes voor iedereen. Met een AI-gedreven, op vaardigheden en ervaring gericht systeem dat is ontworpen voor de hedendaagse werknemer, helpen we organisaties de learning en development-ervaring te moderniseren, de meest relevante content te leveren, talent en loopbaanmobiliteit te versnellen en vaardigheden centraal te stellen als de taal van groei en succes die de hele organisatie spreekt. Cornerstone heeft meer dan 6.000 klanten en 75 miljoen gebruikers wereldwijd en is beschikbaar in 180 landen en 50 talen. Ontdek meer op Cornerstone OnDemand.

Geplaatst in Branche, Innovatie | Tags , | Reacties uitgeschakeld voor Cornerstone lanceert Cornerstone Xplor om ‘Back to Human’-strategie te faciliteren