"Navigeren door het HRTech-landschap."
SLUIT MENU

Deel lanceert SAP-integratie om HR- en payroll-beslissingen te vereenvoudigen

HR- en payroll platform Deel kondigt een integratie met SAP aan, waardoor klanten hun HR- en payroll-systemen op een veilige en efficiënte manier kunnen synchroniseren. Dit moet leiden tot beter onderbouwde zakelijke beslissingen.

HR- en payroll platform Deel heeft een integratie met SAP aangekondigd. De integratie maakt het voor bedrijven mogelijk om te werken vanuit één enkele bron, waarbij HR-gegevens uit SAP SuccessFactors Employee Central (SEC) en payroll-gegevens van Deel worden gecombineerd. Dit moet leiden tot beter onderbouwde zakelijke beslissingen.

Naadloze gegevensuitwisseling

Klanten kunnen de integratie eenvoudig activeren door Deel en SAP SEC met elkaar te verbinden via een unieke API. Hierdoor kunnen gegevens automatisch worden uitgewisseld tussen SAP SEC en Deel, zodat de salarisadministratie kan worden uitgevoerd zonder dat er van platform gewisseld hoeft te worden.

Als resultaat kunnen bedrijven direct het onboarden en offboarden van werknemers activeren en compensatiewijzigingen doorvoeren vanuit SAP. Daarnaast kan de integratie kerngegevens van werknemers, lokale payroll-velden en bankgegevens synchroniseren in één overzicht. Gebruikers kunnen ook verlofaanvragen inzien, loonstrook-PDF’s synchroniseren, eenmalige betalingen activeren en uitgaven beheren.

Beschikbaarheid van integratie

De integratie is nu beschikbaar voor bedrijven die SAP SEC en Deel gebruiken, en is verkrijgbaar in de SAP Store. De SAP Store bevat meer dan 2.300 oplossingen van SAP en partners. SAP plant voor elke aankoop die via de SAP Store wordt gedaan een boom.

Ryan Freeman, Head of Partnerships bij Deel zegt: “IT-stacks, en daarmee ook zakelijke beslissingen, kunnen snel ingewikkeld worden wanneer cruciale werknemersgegevens gescheiden zijn. Deze scheiding kan administratieve lasten veroorzaken, tijdverspilling en inefficiënties teweegbrengen, met flinke kosten voor bedrijven als gevolg. HR-leiders krijgen op deze manier een overzichtelijk beeld  van de gezondheid van hun bedrijf om betere en snellere beslissingen te nemen.”

De redactie van HRTech Arena plaatst hier interviews en eigen artikelen. Daarnaast persberichten, aankondigingen of (met toestemming) overgenomen artikelen. Suggesties en tips kunt u sturen naar redactie[AT]zipmedia.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *