"Navigeren door het HRTech-landschap."
SLUIT MENU

Winnaars HR innovatieprijs Heineken Brewhouse bekend gemaakt

De HR innovatieprijs Brewhouse, geïnitieerd door bierbrouwer Heineken, is dit jaar gewonnen door retrain.ai, WRKY, Guidde en DialogueTrainer. De uitreiking vond plaats op 16 en 17 september in Petaluma, Californië in de Verenigde Staten.

De HR innovatieprijs Brewhouse, geïnitieerd door bierbrouwer Heineken, is dit jaar gewonnen door retrain.ai, WRKY, Guidde en DialogueTrainer. De uitreiking vond plaats op 16 en 17 september in Petaluma, Californië in de Verenigde Staten.

Daarmee treden deze bedrijven in de voetsporen van onder andere SAP en Appical. Er waren vier categorieën waarin kandidaten mee konden doen: digital talent pipeline, data inzicht en productiviteit, digitale leeromgevingen en de wildcard.

De digital talent pipeline werd gewonnen door retrain.ai. Zij bieden een data-gedreven talent intelligence softwarepakket aan, waardoor organisaties zich kunnen richten op een succesvollere aanpak in Total Talent Management. De categorie Data inzicht en productiviteit werd gewonnen door WRKY. Hun product biedt een hoogwaardig inzicht in people analytics.

De prijs voor de beste digitale leeromgeving innovatie ging naar Guidde. Zij hebben een tool gecreëerd waarmee bedrijven veel sneller een how to-video kunnen maken, waardoor bijvoorbeeld onboardingsprocessen veel sneller kunnen verlopen.

De wildcard werd gewonnen door DialogueTrainer. Hun product is het eerste online simulatieplatform voor Soft Skills training waardoor de Return on Investment van Soft Skills training meetbaar wordt.

Brewhouse

De terugkerende innovatieprijs is een initiatief van Heineken. Hiermee brengen zij innovatieve start- en scale-ups samen, waarmee zij een mogelijke samenwerking met de bierbrouwer aan kunnen gaan. “Het is een smeltkroes van ideeën, ontworpen om baanbrekende oplossingen binnen HR-technologie bloot te leggen”, schrijft Herman Rolfers, Director of HR Transformation op LinkedIn.

De winnende oplossing wordt een Proof of Concept voor een HEINEKEN-werkmaatschappij, met de mogelijkheid om een succesvol product op te schalen naar meer dan 70 werkmaatschappijen en 90.000+ werknemers.

De redactie van HRTech Arena plaatst hier interviews en eigen artikelen. Daarnaast persberichten, aankondigingen of (met toestemming) overgenomen artikelen. Suggesties en tips kunt u sturen naar redactie[AT]zipmedia.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *